HOME

August 20, 2010

PAYUNG UV

SUN PROTECTOR SPF 35/PA+++



Perlindungan luas ialah bahagian yang penting dalam ritual penjagaan kulit harian setiap orang kerana ia bukan sahaja menghalang sinar UVB yang menyebabkan kebakaran kulit, malah juga melindungi kulit daripada sinar UVA yang boleh menembus jauh ke dalam kulit dan menimbulkan tandatanda penuaan yang ketara seperti kedutan dan nada kulit tak sekata.

 

Sun Protector SPF 35/PA+++ mempunyai formula canggih yang membantu menghalang kedua-dua jenis sinar UV yang berbahaya ini bagi membantu melindungi dan mengekalkan nada kulit sekata dan wajah cantik tanpa cela.


Sesungguhnya, Skin Care Foundation mengesyorkan produk ini sebagai penghalang matahari yang berkesan dan mencadangkannya sebagai alat bantu berkesan dalam pencegahan kerosakan kulit akibat matahari, termasuk selaran matahari dan kemungkinan penuaan pramatang.






Pam mudah guna ini dengan senang sahaja mengeluarkan losen lembut bak sutera yang ringan, tidak bergris. Ia meluncur licin pada kulit, cepat meresap dan pengeringan matte limun tak berkilat. Kulit berasa lebih sihat dan diperkuat dengan perlindungan lingkungan luas untuk mendapatkan kulit sekata yang anda idamkan.


Selain ramuan penghalang matahari yang berkesan, produk ini juga mengandungi antioksidan Vitamin E (Tocopherol Acetate) yang membantu melindungi kulit daripada kesan kerosakan radikal bebas yang menyebabkan pengoksidaan, dan gliserin yang terkenal dapat membantu merapi dan melicinkan kulit. Oleh sebab Sun Protector SPF 35/PA+++ dirumus untuk dipakai pada muka, ia boleh dipakai dengan atau tanpa bedak asas ataupun produk warna yang lain. Ia telah diuji pada kulit orang Asia dan sesuai diguna untuk semua jenis kulit.

Cara mengguna:
Ratakan produk ini selepas memakai pelembap. Sapukan sebelum terdedah kepada matahari dan sekerap seperti yang diperlukan.


Sementara sinar UVA dan UVB mungkin bertambah kuat pada musim panas, sinaran UV sebenarnya boleh sampai ke bumi pada hari mendung. Penggunaan produk perlindungan matahari yang berkesan adalah amat penting pada bila-bila masa anda berada di luar rumah dan bila-bila sahaja sepanjang tahun, tidak kira apa keadaan cuacanya.







Mary Kay® SPF 30 Sunscreen*

Yard work, daily errands, vacations – now you have UVA/UVB protection for everything under the sun. Waterproof and sweat-resistant for up to 80 minutes, Mary Kay® SPF 30 Sunscreen* is a lightweight, oil-free sunscreen for face or body. Enriched with antioxidant vitamins and free-radical scavengers, it absorbs quickly, leaving your skin feeling soft and moisturized.


May we also suggest:


Mary Kay® Lip Protector Sunscreen SPF 15*.

This little stick packs a lot of protection. Exclusively formulated with beneficial moisturizers and antioxidants, Mary Kay® Lip Protector Sunscreen SPF 15* helps keep lips protected and guarded from the drying effects of sun and wind. Glides on for invisible protection and helps seal in moisture so lips feel soft and supple. Use it alone or under lipstick or lip gloss. Waterproof.





















No comments:

Post a Comment